מכון גנזים ע"ש אשר ברש

ראשי » כללי » בקשר ללירה שאני חייב לך

בקשר ללירה שאני חייב לך

הכניסו את כתובת הדוא"ל שלכם, כדי לעקוב אחרי הבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות במייל.

הצטרפו אל 141 שכבר עוקבים אחריו

סטטיסטיקה

  • 19,913 צפיות
Follow מכון גנזים ע"ש אשר ברש on WordPress.com

סטטיסטיקה

  • 19,913 צפיות
Follow מכון גנזים ע"ש אשר ברש on WordPress.com

הנייר הצהיב, אבק כיסה אותו, אבל הרעננות של היוצר המשרבט בלשונו ובעטו – לעד נשמרת. יותר מ-60 שנה חלפו מאז שלח ידיד מכתב זה לאריה סיון, והעין לא נלאית מלהתמוגג על הקלילות והחן. אמנם חייב אני לך לירה אחת, כתב הידיד הלץ ל"סיון המפוטם", ומצפוני מייסר אותי על כך, אבל מצאתי דרך סוציאלית הולמת לתיקון העוול: אתרום אותה ל"אחת היצאניות" ב"בבית הזונות" והיה לי הדבר כאילו אני מוסר זאת לך ורווח לי.

%d7%9e%d7%a0%d7%97%d7%9d-%d7%9c%d7%90%d7%a8%d7%99%d7%94-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%9f-001

מנחם לאריה סיון. ועיניך רואות וכלות

 

להשאיר תגובה

