מכון גנזים ע"ש אשר ברש

ראשי » כללי » אם לא תשלמו לי – אשאר בבוצ'ץ'

אם לא תשלמו לי – אשאר בבוצ'ץ'

הכניסו את כתובת הדוא"ל שלכם, כדי לעקוב אחרי הבלוג ולקבל עדכונים על רשומות חדשות במייל.

הצטרפו אל 146 שכבר עוקבים אחריו

סטטיסטיקה

  • 18,832 צפיות
Follow מכון גנזים ע"ש אשר ברש on WordPress.com

סטטיסטיקה

  • 18,832 צפיות
Follow מכון גנזים ע"ש אשר ברש on WordPress.com

סופרים יכולים ללמוד מש"י עגנון איך לשמור על זכויותיהם ואיך לדרוש שישלמו להם במועד. מעשה שהיה כך היה: כתב עגנון לעורך פישל לחובר בהאי לישנה: נוסע אני לבוצ'ץ' "כי רגעי אבי ספורים חלילה", ובינתיים שלח לי לברלין כך וכך מארקים שמגיעים לי, וכאשר אחזור לברלין אשלח לך מפרי עטי. ואם לא חס וחלילה תשלם – אשתקע בביצתה של בוצ'ץ'. נראה שזה עבד.

וחיוך שעלה על פני כשראיתי את הגלויה. מישהו חמד את הבול שהיה מודבק עליה ותלש אותו – למרבה המזל לא קרע את הבול יחד עם פינת הגלויה כפי שאני הייתי עושה בילדותי. ומייד בא הזיכרון – איך הייתי גוזר בולים ממכתבים שנשלחו לאבא שלי וגם לסבא בירושלים, משרה במים ומחכה בחוסר סבלנות עד שהדבק יתמוסס והבול ייפרד מהנייר, מייבש על נייר עיתון ומשחיל לשורות הצלופן באלבום הבולים.

%d7%a2%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%9f-%d7%a9%d7%99-%d7%9c%d7%a4%d7%99%d7%a9%d7%9c-%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%91%d7%a8-%d7%92%d7%9c%d7%95%d7%99%d7%94-1-001

ש"י עגנון לפישל לחובר

%d7%a2%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%9c%d7%97%d7%95%d7%91%d7%a8-2-001

אל האדון לחובר, וורשה – חדי עין יבחינו שיש מי שחמד את הבול שעל הגלויה

להשאיר תגובה

